Pages

Sunday, August 26, 2012

24th August

assalamualaikum!

selamat hari raya everyone! yaa i know it's late already to wish. tapi tapiii x kira, nak wish jugak :P

fyi, im 21 years old already on the past 24th August! ohsem, no? aku rase biase-biase jee. bak kate orang bajet muda ; age is just a number. hehh. x rasa ke orang cakap macam tu sebab nak sedapkan hati je? kennn? ngeee. tapiii boleh x nak jadi forever 21?? dalam wonderland boleh lahh :P

birthday kali ni x berapa nak best sebab kena demam panehh. kena demam mase 23hb hari khamis, hari aku balik Ipoh dari Besut. & then lalu pulak highway timur-barat yang bersimpang siur macam ulaq kene palu. sape yang penah lalu situ tau la macam mane azabnye nak menahan kejap ke kiri kejap ke kanan. ayah aku pulak style bawak kete xnak kalah. style macam nak race kt F1. pantang dicabar oleh kete-kete yang stylenya nak race jugak kat atas gunung tu. makanya berlakulah race ala-ala F1 kat situ.

langsung x kesian kat aku yang demam & terbaring lesu kat seat paling belakang *nasib baik boleh baring!!* akibatnya sakit kepala & then buwekkk muntahh hijooo. disaster i tell u. mase tu rase nak je suruh mak aku bawak kete 40km sejam. T________T paneh badan usah cakap la. aku rasa boleh capai 40 degree celcius!

esoknya haa sambut lah befday kat klinik heh heh. nasib badan. tapi xpe, befday paling rare penah aku alami hihi :P 


dipaksa minum panadol soluble T__T
*aku paling benci panadol!


andddd ade orang janji nak beli casing ni untuk hadiah befdayyy ngeee



tapiiii sume kedai dah out of stock! grrrrr gewammm tawww. aku dah lar giler stitch. xpe xpe, ai akan menunggu hari yu nak kasi benda ni eh hehehe. janji mesti ditepati! hambik kan dah keluar slogan merdeka taun ni o.O

ohh and cerita raye aku akan update kendian. k thanks for reading! ;D



1 comment:

Aweyn said...

sakit time bday? alolo. its okay. penghapus dosa2 kecik :D