Pages

Sunday, October 27, 2013

Hey There

assalamualaikum

yosh, setahun terbiar blog ni. bukan xnak update blog, tapi salahkan blogger itu sendiri sebab memory pictures dah nak exceed limit. die kata kalau nak lebih gigabite kene bayar. memang xkan la nak bayar, dah la dalam dolar, kali 5 dah puluh-puluh. tu yang membantutkan semangat aku nak berblog. sebab aku memang akan upload gambar kan kalau nk update. ni x, nak upload gambar je x cukup memory. mana x hangin satu badan. blogger pon, bertimbang rasa la sikit, bukan sume orang yang berblog ni dah koje. mostly students. 

tengok, dah lama aku x menulis, sekali menulis nak marah2 pulak. salahkan blogger. >.<  well, hye korangss, sihat? *baru nak tanya. i bet xda sape pon ternanti-nantikan entry aku. yela, sapelah daku sobsob. 

its approaching to the end of 2013 already, meaning lagi setahun je nak habis degree yeayyyy! tapi terasa sayang pulak nak tinggalkan alam belajar. x sangka masa tu cepat sangat. :( pejam celik pejam celik dah 23 dah aku next year :OOOOOO xpe, young at heart pon ok hahah. 

ok lah, tibe2 xda idea lak nak menulis. tadi kemain berkobar nak menaip. ni la first world problem aku. before start nak tulis, macam banyak idea, sekali dah start, ideas sume lesap! well, im not a left brain person. dont blame me! 





toodles. sehingga berjumpa lagi. kalau aku rajin lagi nak menaip. huehuee XD



2 comments:

Anonymous said...

Hye! :) stumbled upon ur blog n well... I read ur whole blog since de start. Lol. Stalker eh... Haha. Do update more okay!

Anonymous said...

P.s. U look sooo cute! Mcm nk cubit2 ur pipi :$