Pages

Friday, November 28, 2014

Kisah Tunang #fs

assalamualaikum wbt.

hai haiii, lamanyaaaa x hupdate belog ni. dok hupdate instagram ja. belog x pedulik langsung. sekarang dah start cuti sekolah, which means that i have finished my studies in IPSAH. how time flies right? rasa 5 tahun setengah tu terbang mcm tu je. sekarang rindu sgt dekat kawan2. haihh.

anddd alhamdulillah aku dah 2 bulan menjadi tunangan Encik As-Sauqay. lagi 3 bulan+ nak nikoh. hihi. doakan urusan perkahwinan aku dipermudahkan ye. InsyaAllah.



the self made pelamin. mak aku yang buat pelamin ni. walaupun orang sukan, bab-bab menghias pon terer jugak. thanks makk :D



cincin belah rotan. heee. 



my jubah is from calaqisya. beli bulan 5 mase launch butik baru depa kt ipoh. bulan 9 baru pakai. lama x aku peram jubah ni? ohh, my cousin add on manik2 dekat lace tu so that x nampak kosong sangat. 

tudung and veil pon buat sendiri, beli kain n jahit tepi. for veil, my cousin jahit patches of lace keliling veil and atas kepala and add on manik2. 



my future family in law insyaAllah. oh yang berdiri tu encik as-sauqay aka encik tunang hehe



my beloved gossip girls. syg depa ketat2. terharu sangat depa datang ipoh konvoi ramai2 2,3 bijik kete. muahh!



the guys (ayah & brother) p mana xtau masa ni. so girls je.



family belah besut. ni x sampai suku pon. 



aunties belah batu gajah ;)



geng masa sekolah. tenkiu maiii :'D


so yeah, persiapan sume buat seminggu sebelum majlis. and alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar skali. tunggu tahun depan utk majlis nikoh lak. hihi. 

sangat2 x sangka jodoh yang diaturkan Allah utk aku. kenal hanya sebulan dia ajak kawen, and aku tanpa ragu2 terus setuju. 4 bulan lepas tu dia terus datang rumah jumpa my parents untuk bgtau hajat dia. 4 bulan kemudian kami dah bertunang. and insyaAllah dalam masa 3 bulan lebih lagi akan menikah. alhamdulillah. moga jodoh ini kekal hingga jannah. aminnn. doakan kami ye. 




No comments: