Pages

Monday, November 18, 2013

Generate income with Biz Phytoscience.

assalamuaalaikum

tau x korang, dengan phytoscience double stemcell ni, korang boleh generate income? x pecaya? percaya lah! dengan modal minimum yang hanya RM 270 korang sume boleh generate income sampai ade 5 figure.
paham x? maksudnya duit yg korang dapat tu boleh jadi smpai RM XX, XXX. xnak ke? aku tau ramai yang ragu2 lagi nak join bisnes macam ni. takot MLM la skim cepat kaya la. tapi bisnes ni memang lain. siyes wa cakap lu.

die memang macam kondep MLM tapi dalam bisnes ni sape yang usaha die la dapat. macam yang korang tahu, dalam MLM, upline yang akan dapat banyak untung kalau downlinenya bekerja keras. betol? upline boleh duduk goyang kaki and duit tetap masuk.

kalau bisnes phytoscience ni, setiap orang x kira la yang atas ke yang dok bawah ke, sume kene berusaha untuk dapat income. die x semestinya sape join dulu die akan dapat income banyak. and sape join lewat die dapat income sikit. no, its not like that.


tengok income ni, yang malas pon boleh dapat smpai 300 dalam masa 2 hari. ape lagi yang rajin?



yup, x sampai sebulan dah boleh capai sampai 35k ++ x ke gile?



ni lagi dasyat, dalam masa kurang 2 minggu je!

the key to this business is u have to work hard to strive for the income u wanna get. gittew. mana ade orang yang goyang kaki je dah dapat duit. semua bermula dengan usaha. USAHA. USAHA. USAHA. yang penting kene rajin x kira la yang dok atas ka yang dok bawah ka. sume same je. yang membezakan adalah tahap kerajinan. 

kalau nk mencapai ke tahap yang tertinggi kene la berusaha ke arah tu. jangan risau, aku pon macam korang jugak mula2. eh betol ke ni bisnes ni boleh buat duit? are u sure its not like MLM? macam tipu je. macam scam je. kalau ada pape keraguan or pertanyaan just contact aku. and pada sape yang minat bisnes tapi tataw nak mula kat mane. boleh pm aku jugak. 

contact aku kat 0175293489 or pm kat fb- fathin nabila.

ingat, FAST ACTION, FAST RESULT. ANDA BUAT ANDA DAPAT!


thanks for reading ^^

*gambar sume diambil dari google images. 



No comments: