Pages

Monday, November 18, 2013

Multi Level Marketing (MLM)

assalamualaikum.

daripada pandangan aku lah kan, ramai yang takot nak join bisnes phytoscience sebab dah set in mind yang bisnes macam ni mesti ade kene mengena dengan MLM. sume orang dah taw pasal MLM yang menguntungkan upline. upline je yang dapat untung banyak. si downline yang kene bekerja keras.

well, bisnes phytoscience ni memang lain. macam yang aku cakap in my last entry, semua orang kene berusaha untuk generate income yang ribu-riban. bukan saja yang berada di bawah, tapi yang berada di atas pon kene berusaha untuk maintain income die. sebab bisnes ni mengamalkan system pairing di mana setiap level akan dapat bonus. bukan je bonus pairing, bonus sponsor pon dapat. apa tu bonus sponsor. yang tu kene pm aku untuk tau lebih lanjut.

macam yang sume orang tau, harga minyak and gula dah naik. mana cukup kalau kerja makan gaji. kerja 5 tahun pon belom tentu boleh dapat gaji yang ada 5 figure. sebab setiap bulan ada je bil yang perlu dibayar. bil air, api, internet, kereta, rumah macam2 jenis bil la. and kalau pompuan mestilah kite nak shopping tiap bulan. maklum la pompuan. setiap kali nak shopping mesti kira dulu duit cukup ke tak ni nak shopping. yes aku la tu buahahah. so, untuk selesaikan masalah, join la bisnes ni. serious awak2 sume, memang x rugi. income akan masuk hari2 dalam USD pulak tu. sape nak bagi kan?

so ape lagi contact aku 0175293489 untuk generate 
income sama2 dengan aku. i will guide u. dont worry. 
InsyaAllah kita akan sama2 berjaya. 

sape2 duduk area Ipoh dan sewaktu dengannya 
boleh arrange masa dan tempat untuk discuss :)


FAST ACTION FAST RESULT!
ANDA BUAT ANDA DAPAT!









No comments: