Pages

Tuesday, September 06, 2011

School Time!

assalamualaikum~

yeah, hari ni sudah hari kedua aku berPBS. oh baru nk update? loser betoi haku. FYI, aku sekarang kat Ipoh lagi tengah berPBS that stand for Pengalaman Berasaskan Sekolah. like last sem la. so, PBS kali ni aku buat kat my ex school - Sk Raja Perempuan Ipoh. super awesomeness!

da lame gila aku x jejakkan kaki ke skolah tu. last mase darjah 6 tahun 2003. haa korang kira la sendiri berapa tahun kan. & of course banyak yang da berubah. paling aku teruja tengok library sekolah. memang pehh, first class babe, siap lantai jubin ber-ekon lagi. & memang sophisticated la. jom tengok gambar macam mane rupenye.





ni bilik tayangan.





tapi sayangnya ruang nye kecik sangat. patot buat besar lagi. ^^

hari first PBS aku masuk kelas tahun 3 Dahlia sebab nak observe cikgu mengajo macam mane. bukan saja-saja observe taw tapi assignment yang suruh =.= rase seronok pulak tengok cikgu mengajar & tibe tibe rase x sabar nak jadi cikgu hoho.


ni kelas first jadi students nye sume pandai-pandai. so xda masalah sangat la except 2,3 orang budak melayu yang macam slow sikit. 



library.



anugerah and cenderahati.


overall aku suke sangat PBS kat sini sebab cikgu-cikgu sume peramah, x sombong macam sekolah last sem.=.=' guru besar nye mak aihhh baik gilaaa. peramah nak mampos. suke! da la kawan mak aku jadi boleh la bagi markah lebih hekhekkk~ students kat sini pon baik, hormat cikgu. sampai bila nak bagi salam siap tunduk macam rukuk tu. sampai aku takot nak jalan sebelah budak T__T boleh camtuh?



Teacher Fathin :)


No comments: