Pages

Tuesday, December 17, 2013

Biz Kaaching memang boleh buat duit :D

assalamualaikum

alhamdulillah, aku dah upgrade ke pakej gold 3 hari lepas. and harini aku dapat bonus sebanyak RM 800++ fuhh, x sangka boleh dapat sebanyak ni dalam sehari. alhamdulillah. seronok tau kalau tengok usaha kita selama ni membuahkan hasil. seriously memang aku x menyesal pon join biz ni. kalau x join, memang RM 00.00 la duit dalam bank. alhamdulillah, aku terbukak hati nak join biz ni haritu. hehe.





and ohh, aku x sampai 2 bulan pon join. and setakat ni income aku dah capai RM 2k ++ selama sebulan lebih. ok la kan daripada xda. :D

selama aku join biz ni, banyak yang dah aku belajar. aku belajar yang bukan senang nak cari rezeki, tapi bila ade kesungguhan and keazaman, Insya Allah rezeki tu akan datang kat kita. jangan anggap bila join biz ni, duit akan masuk macam tu je. kene berusaha keras dulu kalau nk income bertingkek2. ramai yang cakap 'eh x reti la nak cari2 orang ni' 'memang payah la nak tarik org masuk' 'saya malu la', tu semua negative thoughts ya kawan2. kalau otak cakap tak, maka tak la jadinya. cuba cakap ya! ya! aku boleh buat! aku yakin aku boleh! kan bagus tu. in business, we have to think positive and take things positively.

kalau selamanya negative, sampai bila kita nak majukan diri sendiri, betol? aku tau ramai yang interested tapi still mengkaji, xpe, take your time. xda paksaan pon untuk korang join biz ni. aku sangat mengalu-alukan korang yang minat bisness and nak sama-sama berjaya dengan aku. peluang dah ada depan mata, grab la selagi mampu ye.

kalau berminat, boleh contact aku 0175293489 atau pm facebook aku kat sebelah tepi ni kk. aku akan bagi bimbingan dari A sampai Z kat korang. jom kita usaha sama2 untuk berjaya :D yang duduk area Ipoh or berdekatan, kita boleh jumpa and aku akan explain in detail.

phytoscience utk semua!






No comments: