Pages

Sunday, February 27, 2011

Dating Bersama Covergirl Dara.Com Isu Februari

cehh, tajuk nak over je kann. taktik cari traffic. kehkeh!

oke semalam kite dating dengan raja. jeles x jeles x? da lame gile x jumpe budak ni. dari tahun 2009 lagi. lame la jugak kan. ehek. actually da lame da nak plan untuk jumpa, tapi xda kesempatan. dari last year lagi da plan tapi baru semalam jadik. alhamdulillah, shukenye~ rindu gile taw kat ini budak. 

tapi semalam dapat jumpe kejap je, dalam 2 jam lebih sebab die kene balik awal. tsk tsk :( xpe, kite duduk satu bandar, so bole la jumpa lagi. insyaAllah. nothing much la, just belanje die makan for befday die awal bulan 2 harituh & jalan-jalan. tuh je. laen kali nak maen boling, tengok wayang, karok, sume la. oke budak kecik? 

so, let the pictures talk :P


ye, aku pendek. so? alah, pendek bape inci je pon -.-' *emo



haha~



aku dengan die macam langit & bumi. setuju? 




pehh, xcaye aku budak hingusan ni dulu da jadi covergirl sekarang. mantopp!


semalam jenuh la dok cari magazine ni merate tempat & sadisnye sume dah abes. apedaa! aku nak bace kisah die pon xbole. humpphh -.-' sorry la dik, selama ni xperasan muke kamu kat depan ni. maklum la mekap nye over sangat. sampai dah xkenal. klu die xbgtaw semalam, aku xkan taw sampai bile-bile yang die jadi covergirl. huehue. teruk betol -.-' oh yang baju oren tuh kakak die. cantik kan mereka? 



oke itu saja, daaa~


No comments: