Pages

Monday, January 03, 2011

Welcome to the Degree year !

Alhamdulillah alhamdulillah all praises to Allah, all praises to Allah~ *mood bersyukur.

yeah, da 2 hari kelas start. tapi xda class pon. ade taklimat for degree macam orientasi jugak lah kan. & taklimat tuh sangat la bosan sampai tadi dengan selamber nye aku balik bilik dan tido, hekhekkk~ mane x nye, setan da bergayut kat mate aku ni sampai nak bukak pon x boleh. berat je -.-'

ni pic semalam. harini xda sebab malas.



beloved friends.



i love love love pink !


terasa macam cik epal. erkkkk~



pagi pakai ribbon kat atas kepala.


petang pakai kat bahu & da malas nak pakai lens balik.


so sekarang tengah freeeeee. esok bermulalah kelas pertama dengan barisan lecturer yang sangat digeruni. erkkk! takott, x bersedia langsung okeh. Ya Allah, mintak dipermudahkan segala urusan dalam kelas untuk esok, amin~

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wow.all the best yaa
(:

Anisa Hang Tuah said...

wow.all the best yaa
(:

Aweyn said...

u r pretty in pink~! :) anyway,best of luck ya!

Bella said...

anisa: thank u darl.

aweyn: ehee, really? thax yahh.

OrenLimau said...

good luck in degree!
study lepak2 sudah.hehe

Bella said...

orenlimau: thank u! hehe, mmg nk lepak je, hehe